Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ο Θεός και ο ξενιτεμένος!


Γυρίζει στην Ελλάδα κάποιος που δούλευε σαν σκυλί 10 χρόνια στην Αφρική , για να συναντήσει τη γυναίκα του ξανά...

Μόλις την βρίσκει την αγκαλιάζει τη φιλάει και όπως κοιτάει δίπλα της, βλέπει ένα μικρό κοριτσάκι .

- " Τι είναι αυτό ρε γυναίκα ; " τη ρωτάει.

- " Η κόρη μας ", του απαντάει η γυναίκα του.

- " Καλά ", λέει αυτός , " και πως την κάναμε αφού εγώ λείπω 10 χρόνια στην Αφρική; "

- " Aντρα μου ", του λέει αυτή," μη μου βάζεις τέτοιες ιδέες στο μυαλό μου . Δικό μας παιδί είναι."

Τρελαίνεται αυτός , βγαίνει στο δρόμο, δεν προσέχει, τον χτυπάει ένα αυτοκίνητο και τον σκοτώνει.

Πάει επάνω στον Aγιο Πέτρο και του λέει :

- " Σε παρακαλώ πήγαινε με στον Παντοδύναμο, να Τον ρωτήσω κάτι και μετά πήγαινε με όπου θέλεις."

Τον πηγαίνει λοιπόν ο Aγιος Πέτρος στον Θεό και του λέει τι του έχει συμβεί και πως γίνεται να λείπει 10 χρόνια και να έχει κόρη 7 χρονών.

Τότε τον ρωτάει ο Θεός :

- " Από ποιον πλανήτη είσαι τέκνο μου; "

- " Από τη γη ", απαντάει αυτός.

- " Καλά ", λέει ο Θεός," κι εγώ δεν πήγα ποτέ στη γη, αλλά μου έστειλαν ένα γιό 33 χρονών επάνω!!! "

Δεν υπάρχουν σχόλια: